2008-01-03

Hedrande

Jag konstaterar att denna blogg utsetts till landets sjätte bästa politiska blogg i Bloggen Bents omröstning. Man tackar!

Här är de tio i topp:
  1. Isabella Lund, 1183p
  2. Blogge Bloggelito, 1036p
  3. Johan Ingerö, 761p
  4. Johan Norberg, 733p
  5. Dick Erixon, 703p
  6. Henrik Alexandersson, 674p
  7. Östra Ölands fria horisont, 629p
  8. En vanlig $vensson, 623p
  9. Oscar Swartz, 550p
  10. Erik Laakso, 476p

Man kan konstatera att de frihetliga bloggarna håller ställningarna. Och att rätt blogg vann!

Länk »

3 kommentarer:

  1. Gratulerar. Roligast är att läsa vänsterbloggarnas konspirationsteorier om detta. ;)

    SvaraRadera
  2. En teori är att folk höger om sossarna har mindre att göra än dom andra.

    Det skulle förklara varför dom 10 högst rankade bloggarna befinner sig på högerskalan.

    Eller så var tävlingen helt enklet endast avsedd att verifiera vilka högerbloggar som gäller...

    Elller....

    O.s.v....

    Grattis Isabella......Lund.

    Jag ser fram emot den dag då telemarketing företagen driver bordeller och kommer upp till norrland för att tillsammans med Ams värva arbetslösa 18 åringar.

    Det är nog det som är frihet.
    Jag har äntligen fattat detta.

    SvaraRadera
  3. En sådan här omröstning säger ingenting, i synnerhet som Jinge inte ens fick delta. Själv brydde jag mig inte ens nomineringen. Den bästa politiska bloggen avgörs genom "marknaden" på internet, alltså antalet besök. Och där har vi Svensson, Jinge, Esbati och andra vänsterbloggar som drar besök. Ingen av dessa bloggarna brukar jag ägna min tid åt.

    SvaraRadera

Håll en hyfsad ton. Kommentarer bör vara intressanta, fyndiga eller på annat sätt tillföra något - för att slippa igenom nålsögat.