2012-04-24

Då knyter vi ihop dagens boksäck...

Boken The Case for Copyright Reform är nu presenterad och utdelad i hjärtat av Europaparlamentet i Bryssel. I skrivande stund är den dessutom på väg med internposten till alla ledamöter. (De kommer inte undan. ;-)

hemsidan finns den gratis i alla tänkbara elektroniska format. Speciellt kan nämnas "Mobile-friendly" som låter dig börja läsa omedelbart i din mobils web-läsare, i ett minimalistiskt HTML-format. För dig som sitter vid en dator med Flash kan du läsa och bläddra i boken här och nu, nedan.


Uppdatering: Jag noterade just att mobil-vänligt inte funkar så bra på iPhone. Välj ePub och öppna i iPhonens bokläsare.

2 kommentarer:

  1. Toppen!

    Har redan beställt en papperskopia över Paypal då jag gärna vill ha en "riktig" bok att hålla i när jag ska läsa den NÄSTA gång! *ler*

    (Då jag inte kan/orkar vänta så länge på en bok så håller jag just nu på att skriva ut PDF:n.
    Ska bli jävligt intressant/skoj att läsa innan jag somnar inatt...)

    Ha det
    Jan

    SvaraRadera
  2. Någon som kommer att recensera den? Inte troligt, va?

    SvaraRadera

Håll en hyfsad ton. Kommentarer bör vara intressanta, fyndiga eller på annat sätt tillföra något - för att slippa igenom nålsögat.