2014-10-01

Det var väl bara en tidsfråga...


Annons på Blocket.

4 kommentarer:

  1. Åh, den stora tisdagsfolkstormen V40-14. Ej att förväxlas med den stora måndagsfolkstormen, eller den stora onsdagsfolkstormen V40-14. Sverige är ett väldigt engagerat land.

    /Smen

    SvaraRadera
  2. Även körsbäret i likör är på väg ut...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trillingnöten går ju faktiskt att tillverka alldeles själv, tre nötter och smält choklad. Klart.

      Det är mycket,mycket värre med körsbär i likör, min favorit i alla år, och jag måste säga att jag är förvånad att den fått hänga med så länge. Det är väldigt få - i alla falla av mina bekanta - som håller den för favorit.

      Vilket naturligtvis glatt mig genom åren. Och också behålla bekantskapskretsen.

      Radera
    2. Körsbäret är min favvo också, eller iofs delad förstaplats med den franska nougaten.

      Radera

Håll en hyfsad ton. Kommentarer bör vara intressanta, fyndiga eller på annat sätt tillföra något - för att slippa igenom nålsögat.