2008-08-26

Till min nya anonyma "brevvän"

Posten är hämtad. Jag är förbryllad. Ring mig.

16 kommentarer:

  1. Hohoho, någon/några på FRA kommer att skita ner sig när de läser detta.

    SvaraRadera
  2. Hehehe.

    Nu vill jag allt veta vad som är på gång ..

    SvaraRadera
  3. Ett råd. Är det vitt pulver i kuvertet så skall du inte sniffa det.

    SvaraRadera
  4. Haha så väldigt Agent Mulder av dig! ;-)

    SvaraRadera
  5. Ugglan hoar klockan 23. Ha på dig den vita t-shirten.

    Baron von Knullenhielm

    SvaraRadera
  6. 183,1, 24,1, 57,2,3-6 och 15.7,19.
    Operation "Lill-klas" har lyckats.

    SvaraRadera
  7. Vit t-shirt påtagen. ;-)

    Tyvärr kommer ni att få ge er till tåls lite. Den här gången har jag blivit tvungen att kalla in kavalleriet. Det kommer att ta en liten stund. Men jag tror att det hela kan bli intressant, typ.

    SvaraRadera
  8. Ugglan har landat. Det är kallt i Stockholm idag.

    SvaraRadera
  9. John has a long moustache...

    SvaraRadera
  10. Fick säkert ett linssoppa-recept.

    SvaraRadera
  11. 4 8 15 16 23 42
    ?

    -Dan

    SvaraRadera
  12. XDGQ JDFP KSKA ASNC CBZA KJSV CKJD CKJD

    SvaraRadera
  13. Det är varmt i Suez.

    Tärningen är kastad.

    SvaraRadera
  14. "Blue Horse Shoe loves Annacot Steel"

    ..kanske kapitalistnörden i mig som har det som favorit kodmeddelande.. :D

    SvaraRadera

Håll en hyfsad ton. Kommentarer bör vara intressanta, fyndiga eller på annat sätt tillföra något - för att slippa igenom nålsögat.