2009-03-02

Allt om FRA-motståndet!


Som en reaktion på DN:s anka om FRA-motståndet har Mikael NilssonstoppaFRAlagen.nu och MiNimaliteter påbörjat en antologi om FRA-motståndet.

Redan finns texter från Riksdagssvar.se, Piratjanne och mig uppe.

Min text kommer från slutkapitlet av min lilla skrift "Bloggen som politiskt vapen" som gavs ut i början av december.

Micke har förbättrat min text genom att även lägga in länkar på relevanta platser. Tack!

Läs min text här.»

Det brukar kännas lite pinsamt att skryta om det man själv har gjort. Men jag måste ändå säga att jag får gåshud när jag genom denna text tar mig tillbaka till förra sommaren.

Det vi gjorde då var inte stort. Det var gigantiskt och historiskt, även om vi föll på målsnöret.

Nu är det dags att bygga samma engagemang och moment igen!

3 kommentarer:

  1. Om du känner att det finns mycket som hänt sen i oktober så kan du väl skriva en komplettering?

    SvaraRadera
  2. Glöm inte skriva vilket jävla ynkligt, fegt, svin och pajas Karl Sigrid är.

    SvaraRadera

Håll en hyfsad ton. Kommentarer bör vara intressanta, fyndiga eller på annat sätt tillföra något - för att slippa igenom nålsögat.