2011-04-01

Dagens tyknaste...

...april-skämt. Typ.

(Tipstack: Emil)

6 kommentarer:

  1. OT: Staten vill bygga upp ett nationellt register över svenskars hälsa, levnadssätt, sjukdomar mm

    http://www.dn.se/debatt/ny-databas-i-varden-hotar-medborgarnas-integritet

    SvaraRadera
  2. LOL!

    Det tog ett tag innan jag noterade det billigaste alternativet där.

    Nice catch, Emil!

    SvaraRadera
  3. Extra roligt om ni trycker på länken till den billigaste affären ^^

    SvaraRadera
  4. Ja nar man klickar pa lanken star det...

    Ditt besök har registreras av Prisjakts samarbetspartner Anti Piracy Registry International Ltd.

    I väntan på att Riksdagen ska anta det Europeiska Datalagringsdirektivet går Prisjakt före och låter Anti Piracy Registry International Ltd. (baserat på brittiska Cayman-öarna där lagring personuppgifter är tillåtet) spara uppgifter om potentiella fildelare. Företagets affärsmodell bygger på att man agerar underleverantör av dessa uppgifter till nationella anti-piratbyråer vilka i sällsynta fall inleder processer mot fildelare.

    Företaget samlar in miljontals identiteter varje dag, så risken att just du åtalas är försvinnande liten.

    Klicka här för att gå vidare till butiken, eller här om du har några kommentarer.

    SvaraRadera
  5. Jasså du är ihop med Jan Söderqvist i Liberaldemokraterna Henrik? Det trodde jag inte om dig Henrik. Rent spontant skulle jag kunna ta mig en öl ihop med dig och diskutera politik, kanske liberalismens nutida brister. Skulle Jan Söderqvist sätta sig i samma tunnelbanevagn som mig skulle jag omedelbart byta vagn, inte för att han någonsin åkt tunnelbana ihop med pöbeln, men i alla fall. Känner mig lite undrande här.

    SvaraRadera

Håll en hyfsad ton. Kommentarer bör vara intressanta, fyndiga eller på annat sätt tillföra något - för att slippa igenom nålsögat.