2010-04-22

Frihetsfrontens talarkväll

I kväll håller Frihetsfronten talarkväll.

Talare: Anders Edwardsson, historiker och författare.
Tid: Torsdag 22 april kl 19.
Plats: Plats: Restaurang Cattelin, Storkyrkobrinken 9 i Gamla Stan, Stockholm.

På Cattelin kan man också äta god mat, dricka öl mm. Efter anförande och debatt fortsätter vi med efterkör i baren.

Välkommen!

(Själv skall jag ägna resten av dagen åt att ta mig tillbaka till Bryssel från Strasbourg. Men ha en bra talarkväll. Jag är med er i anden.)

7 kommentarer:

  1. Wot? Det ska väl vara Tanja Bergkvist?

    SvaraRadera
  2. allt myglande har fått mig att tappa lusten att gå på pirataktiviteter så jag kommer inte.

    SvaraRadera
  3. David, hon har tyvärr blivit sjuk.

    SvaraRadera
  4. Frihetsfronten = Piratpartiet

    SvaraRadera
  5. minata, kan du utveckla det?

    SvaraRadera
  6. @Jonas V

    Frihetsfronten = Piratpartiet

    Jag har följt Piratpartiet sedan dess födelse januari 2006. Har framfört Piratpartiets nyliberalism enligt den tolkning av nyliberal som Frihetsfronten har. Som källa använde jag länk till Frihetsfrontens sida.

    Allt bekräftades om att jag hade rätt om Piratpartiets nyliberalism i och med att HAX blev tjänsteman för Piratpartiet.

    Frihetsfronten = Piratpartiet

    SvaraRadera
  7. Nu har ju FF och PP inget med varandra att göra, även om båda organisationerna tycker att integritetsfrågorna är viktiga.

    Jag kan trösta Minata med att Erik, som jobbar med PP i Bryssel kandiderade i EU-valet för vänsterpartiet.

    SvaraRadera

Håll en hyfsad ton. Kommentarer bör vara intressanta, fyndiga eller på annat sätt tillföra något - för att slippa igenom nålsögat.