Jag har just intagit Växjö för att diskutera rättssäkerhet och visa min film.
Medan filmen rullar måste jag få släppa ut lite ånga här på bloggen...
SAS drivs som en skyddad verkstad i DDR. Sällan ser man väl människor göra fel så omsorgsfullt. Och långsamt.
Dagens flygning från Bryssel till Köpenhamn blev bortåt två timmar försenad. Vad jag kan bedöma låg 30 minuter utanför personalens kontroll. De återstående 90 minuterna var resultatet av enastående klantighet inför en allt mer häpen och irriterad skara passagerare.
När vi landade (och alla anslutande flyg och tåg lämnat Kastrup för länge sedan) var stämningen så dålig att en liten flicka ombord började gråta...
Med Tage Danielssons ord...
"Res med SAS för snabbhet och högsta komfort.
En del kommer hem, en del kommer bort."
Frågan är varför jag fortfarande blir förvånad. Och varför jag inte håller käft och tar tåget istället..?
Jag skulle boka om en biljett med SAS. Den stackars damen vid servicedisken fick sitta och knappa i över 20 minuter innan det hela var klart.
SvaraRaderaOm SAS går i konkurs så vet jag varför.
Hax, kanske skulle din nästa film handla om SAS ?
SvaraRaderaTacka vet jag Ryan Air! Billigt som stryk, incheckning via nätet, och de flyger till hela Europa från Salzburg, Wien och Linz. Synd att man skall hem snart...
SvaraRadera