2006-11-05

Sverigedemokraterna granskas

www.antirasism.se

5 kommentarer:

  1. Seriöst att häva ur sig en massa påståenden om sina politiska motståndare, utan att hänvisa till några källor.

    Ärligt talat hade jag högre tankar om LUF än såhär.

    SvaraRadera
  2. Inte imponerad.

    De buntar ihop "främlingsfientliga och rasister", och säger sig sedan vilja motarbeta rasismen. På samma sätt skulle man kunna göra med "socialdemokrater och kommunister", och sedan säga att man vill motarbeta kommunismen, som om de vore samma sak eller alls utgjorde samma hot mot demokratin.

    Deras "avslöjanden" av SD:s "lögner" är rena självmålen eftersom de attackerar halmgubbar och - som sagt - inte anger referenser varken till var det påstås i SD:s partiprogram - vilket sannolikt inte är fallet alltför ofta - eller varifrån de fått material till det påstådda avfärdandet.

    De som vill kritisera SD bör göra sig själva tjänsten att sluta inbilla sig att de skulle ha att göra med lallande idioter. Om man gör det framstår man nämligen - som här - själv som den lallande idioten inför oss självständigt tänkande och bättre informerade.

    Det skulle faktiskt vara rätt kul om SD lade upp en sida där "lögnerna" från sidan Antirasism.se "avslöjades". :-D

    SvaraRadera
  3. abdol: Jag misstänker att det är denne Carl-Robert som postat här: http://www.kulturrevolution.se/

    nisse och the_great_below känner jag inte till, men ärligt talat - även du måste väl se hur dålig siten är?

    Det är nästan så jag skulle vilja hjälpa dem granska sd lite bättre, så det blir någon match...

    SvaraRadera
  4. Eller käre Joakim, kan vi ju också plocka några putslustiga citat från det Moderater och andra sade inför dold kamera i Uppdrag granskning inför förra valet. det var faktiskt i stil med de uttalanden du kom med här, sagt av moderater och andra.

    SvaraRadera
  5. Joakim: Jag varken kan, eller är speciellt intresserad, av att gå i polemik kring vad idag uteslutna sd-medlemmar sa under förra seklet.

    Däremot vill jag gärna höra saklig kritik av dagens sd - för det är för detta parti jag jobbar. Någon sådan kritik verkar det dock vara brist på.

    SvaraRadera

Håll en hyfsad ton. Kommentarer bör vara intressanta, fyndiga eller på annat sätt tillföra något - för att slippa igenom nålsögat.