Jo, många diskuterar just nu denna reklamfilm i USA. Jag tror dock att den har ett större djup än att Clinton beskrivs som Storebror.
Ingen vet ännu vem som gjort denna reklamfilm. Troligen är det en Obama-supporter som vill nå ut med budskapet om behovet av ett generationsskifte och en ny typ av politik (dvs Obamas budskap). Filmen visar Hillary som talar i klichéer och floskler till drönare då plötsligt ett nytt, fräscht ansikte bryter igenom.
Detta är en väldigt kraftfull reklamfilm eftersom ett av de största klagomålen på Hillary är att hon är för mycket av kalkylerande etablissemangspolitiker som förespråkar business-as-usual-politik.
Denna reklamfilm visar även på hur traditionell media förlorar mark som politisk arena... the rise of the 'viral internet' :)
Jo, många diskuterar just nu denna reklamfilm i USA. Jag tror dock att den har ett större djup än att Clinton beskrivs som Storebror.
SvaraRaderaIngen vet ännu vem som gjort denna reklamfilm. Troligen är det en Obama-supporter som vill nå ut med budskapet om behovet av ett generationsskifte och en ny typ av politik (dvs Obamas budskap). Filmen visar Hillary som talar i klichéer och floskler till drönare då plötsligt ett nytt, fräscht ansikte bryter igenom.
Detta är en väldigt kraftfull reklamfilm eftersom ett av de största
klagomålen på Hillary är att hon är för mycket av kalkylerande
etablissemangspolitiker som förespråkar business-as-usual-politik.
Denna reklamfilm visar även på hur traditionell media förlorar mark som politisk arena... the rise of the 'viral
internet' :)