2007-07-23

En kortis...

MP3-spelaren är nyladdad med klassisk musik och väskan snart packad.

Nu skall jag vimsa fritt på kontinenten ett par dagar. Och hinna med ett kort, kort depåstopp i Stockholm.

Så det kommer att bloggas sporadiskt här fram till och med torsdag. Från fredag räknar jag med att ordningen är återställd. Kommentarerna kommer att vara på. Men håll er på mattan, för jag ser er!

Under tiden kan du se till att anmäla dig till Frihetsfrontens sommarseminarium.

Jag noterar för övrigt att jag hamnat i, om inte uteslutande gott, så i vart fall imponerande sällskap på den här sidan. ;-)

4 kommentarer:

  1. Lägg märke till hur Mona Sahlin bekräftar Ronald Reagans tes på raden under.

    SvaraRadera
  2. Och "ditt" citat har du uppenbarligen mer eller mindre snott:

    "With philosophy and policy virtually identical, the electorate change government with as much thought and enthusiasm as they would change their underwear ( and probably for much the same reason!)"

    http://www.liberal.org.uk/policy/govcnslt/votes.htm

    SvaraRadera
  3. Nope.

    Men det händer att stora själar tänker i likartade banor. ;-)

    SvaraRadera
  4. Personligen gillar jag nog ändå nyliberalen Anders Borgs citat mest. Han slår verkligen huvudet på spiken.

    SvaraRadera

Håll en hyfsad ton. Kommentarer bör vara intressanta, fyndiga eller på annat sätt tillföra något - för att slippa igenom nålsögat.