2007-08-09

Premiär: Medieskugga.se

I morgon, fredag, kommer första utgåvan av mitt nyhetsbrev Medieskugga.se!

Medieskugga.se är ett nyhetsbrev som innehåller korta notiser om sådant som andra media ofta glömmer bort, tiger ihjäl eller helt enkelt inte bryr sig om. Här kommer du att få andra nyheter, andra vinklar och andra röster. Detta är ett nyhetsbrev för dig som vill veta mer!

Medieskugga.se kommer att komma ut alla vardagar. Tanken är att se hur genomslaget blir med intressant information direkt i mina läsares mailbox istället för att de skall behöva söka den på nätet.

Du kan redan nu sätta upp dig för en prenumeration. Gå till www.medieskugga.se

Och eftersom tanken är att Medieskugga.se skall vara ytterligare en röst – så kommer jag naturligtvis att fortsätta med mitt bloggande som vanligt.

Det uppskattas om andra bloggar, hemsidor och forum länkar till prenumerationssidan... ;-)

(En praktikalitet: Nyhetsbrevens största fiende är spam-filtren. Om du prenumererar, men inte har fått nyhetsbrevet innan kl 15 i morgon – då bör du kolla så att det inte har fastnat i ditt spamfilter. If so, vitlista det.)

Prenumerera här!

5 kommentarer:

  1. Ett erbjudande jag inte kunde motstå.
    Vore kul att få så hur många vi är som premmar på Medieskugga.se !
    /h

    SvaraRadera
  2. Är inte nyhetsbrev lite 90-tal?

    SvaraRadera
  3. Komplettera med en feed så blir det mycket lättare att följa för många.

    SvaraRadera
  4. Förr skulle alla ha nyhetsbrev. I dag skall alla ha bloggar. Jag tor att det pter ökar intresset för nyhetsbrev.

    Allvarligt Talat är nu mera web-radio, som skall återupptas inom kort.

    SvaraRadera

Håll en hyfsad ton. Kommentarer bör vara intressanta, fyndiga eller på annat sätt tillföra något - för att slippa igenom nålsögat.