2008-01-13

Man... saknar ord...


Se även bloggposten nedan.

16 kommentarer:

  1. Löwengrip. Det är störigt med kvasi-adelsnamn. Ha ett riktigt adelsnamn, annars kan du lika gärna heta Johansson, det är respekt.

    SvaraRadera
  2. Fan, det är verkligen så man vill se henne i en debatt med Oscar Swartz och helst Linda Rosing. Rosing är ju inte den smartaste koppen i skåpet men hon framstår ju som knappt kantstött i jämförelse med detta kronvrak.

    ^^

    SvaraRadera
  3. Nu orkade jag bara se hälften, men jag tycker hon verkar vara smart och driven för att vara 16 år. Hon kommer gå långt, om hon bara överlever trycket från nedlåtande gubbar och avundsjuka tanter, och utvecklas normalt i övrigt.

    SvaraRadera
  4. Jo. Enligt dagens DN vill hon bli justitieminister...

    SvaraRadera
  5. In the end there can be only one. Och Karolina Lassbo har ju lagt ner så det var väl bara en tidsfråga.

    Äh, allt som är anti-jante är kul. Och ärligt talat, inte skulle hon väl göra ett sämre jobb än Laila Freivalds? Go Bella!

    SvaraRadera
  6. Jag har bara läst lite i intervjun med henne och måste hålla med Adam. En ung kvinna som tjänar sina egna pengar på en populär blogg. Vad är problemet?

    SvaraRadera
  7. Det är landets roligaste blogg. Ingen tvekan. Jag är fast.

    Denna underbart förnumstiga tonårston som inte tar några fångar. ;-)

    Så länge hon inte blir utrikesminister...

    SvaraRadera
  8. Har bara tittat på videoklippet, är väl bra att tjejen är driven, att hon sedan verkar lite naiv hör väl snarare åldern till.

    SvaraRadera
  9. Det som är skrämmande är väl snarare att tjejen har makten att påverka en massa unga vilsna själar.. & med uttalanden som dessa..

    Citerat:

    "Du är politiskt aktiv i MUF. Om du fick diktatorisk makt över platsen Stureplan, vad skulle du förändra?

    -Haha, jag skulle nog införa någon form av spärrar runt Stureplan. Som lite beroende på ålder, stil och det faktum huruvida man bär äkta kläder eller inte, släppte in respektive avvisade folk från Stureplan."

    http://www.glife.se/content/4084

    SvaraRadera
  10. "Ha ett riktigt adelsnamn, annars kan du lika gärna heta Johansson, det är respekt."

    Bättre att hitta på en massa nya namn, då kan man åtminstone hålla isär folk.

    SvaraRadera
  11. Jag är kluven.

    Dels beundrar jag hennes driv vid hennes unga ålder.

    Dels känner jag en aversion mot en av mig uppfattad priviligierad person som antagligen tror att alla har det lika lätt som hon. Dvs ren och skär orationell avundsjuka som jag nog gör bäst i att tygla för min egen skull. Hon har faktiskt sin fulla rätt att framstå som en bortskämd brat. Och handen på hjärtat, hur pass ödmjuka var vi själva i hennes ålder?

    SvaraRadera
  12. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  13. Hon jobbar på Timbro om 10 år.

    SvaraRadera
  14. Nej, nej. Det är ju justitieminister hon vill bli.

    SvaraRadera
  15. "Nej, nej. Det är ju justitieminister hon vill bli."

    Hon verkar tagen ur filmen "Legally blond" så jag tror säkert att hon lyckas också.

    SvaraRadera

Håll en hyfsad ton. Kommentarer bör vara intressanta, fyndiga eller på annat sätt tillföra något - för att slippa igenom nålsögat.