2009-10-22

Mail overload

Ni som mailar mig på hax@bahnhof.se får ha lite tålamod. Ingen lokal trådlös uppkoppling här i Strasbourg, sena kvällar och superseg lina på hotellet gör att jag nu ligger ett par dagar efter i min privata mailhantering. (Och jag har för stora mailvolymer för att de skall gå att hantera med webmail från kontorsdatorn på ett rimligt sätt.)

Sent i kväll är jag åter i Bryssel, så jag skall försöka hinna ikapp i kväll och under fredagen. Till dess, om det är något akut, då får ni ringa eller SMS:a till +32 484 088 770.

3 kommentarer:

  1. Hmm kör inte sönder dig. Utbrändhet är så 2008...

    SvaraRadera
  2. Jag tycker ju att det är kul när det är fullt ös. Men det där med en trådlös fransk uppkoppling till laptopen måste jag nog ordna på något sätt...

    SvaraRadera
  3. Jo jag har varit samma sits ett par ggr och då har man sjukt mycket att göra och uppkopplingen strular då blir valium en resekamrat...

    SvaraRadera

Håll en hyfsad ton. Kommentarer bör vara intressanta, fyndiga eller på annat sätt tillföra något - för att slippa igenom nålsögat.