2010-10-08

Så här på fredag eftermiddag...



[Direktlänk]

14 kommentarer:

  1. Märk väl att det är filmklipp emellan alla magiska händelser i detta trolleritrick. Vi köper det för att vi tror att juryn ser det live. Tillåt mig att va skeptisk, detta är ett mind trick som bygger på att man litar på att juryn ser allt i ett flöde, men ingen av oss gör det.

    SvaraRadera
  2. Varför dras alla anonyma tomtar med frigång till Henriks kommentarsfält?

    Irrelevanta, off topic och ointressanta.

    STFA!!

    SvaraRadera
  3. http://www.youtube.com/watch?v=sp-BrIEedZA&feature=player_embedded

    SvaraRadera
  4. Ah, Penn & Teller - alltid mina hjältar!

    SvaraRadera
  5. Trollkarlen/illusionisten var LITE lik dig, som jag minns dig för nåt år sen.
    - Ingen förolämpning.


    : e/LD

    för de tror chansen att bli lästa är större än på många andra ställen?

    En skål såhär på fredagen till alla

    SvaraRadera
  6. e/LD Får du aldrig knulla?

    SvaraRadera
  7. Shaun, du vill kanske knulla med e/LD

    SvaraRadera
  8. aldrig
    bara med Alexandersson

    SvaraRadera
  9. @ 08 oktober, 2010 12:48:

    Du inser nog att du uppskattas av somliga, men här får du ett extra tack ändå. Tack!

    @ Alla:

    Verkligheten är större än ett bloggämne, större än internet också för den delen.

    /Vilse i pannkakan?

    SvaraRadera
  10. En smart sak att göra för vår kära Alex Jones-fetischist vore att starta en egen blogg men jag tror inte han vågar. För även han inser hur lite alla andra bryr sig om Alex Jones teorier.

    Seså, bevisa nu att jag har fel och gör något själv för en gångs skull istället för att snylta på den här bloggen!


    Är det förresten någon som vill hålla vadslagning över hur han kommer att skämma ut sig själv och Alex Jones som svar på detta inlägg?

    SvaraRadera
  11. Skönt att du läser vad jag skriver Anonym, 12:48. Det betyder att det lönar sig att irritera såna som dig.

    Upplysningsvis vill jag bara meddela att jag inte klickat på dina länkar.

    SvaraRadera
  12. Anonym 12:48:

    Apropå din fäbless för andras knullvanor så kan man ju lätt lista ut vem du vill och dessutom har knullat med.

    SvaraRadera
  13. Jag ber samtidigt alla i detta kommentarsfält inklusive Henrik om ursäkt för att jag inte alltid klarar av att tygla mina instinkter gentemot alla kommentarstroll.

    Förlåt, jag skall bättra mig.

    SvaraRadera

Håll en hyfsad ton. Kommentarer bör vara intressanta, fyndiga eller på annat sätt tillföra något - för att slippa igenom nålsögat.