Med lite tur återkommer svart afghan av samma höga kvalite som fanns förr till sverige inom något år eller så ...
Folk kommer varken att sluta röka knark eller köra motorcykel inom den överskådliga framtiden oavsett vad vägverket och all anti-knark-maffia i sverige tycker.
Lundkvist, jag har en idé. Vi privatiserar vägarna! Så får bilisterna betala för sina vägar och motorcyklisterna för sina. Vägarna inuti staden betalar stadsborna för, och stadsborna får också bestämma vilka fordon som får köra där.
Det är tur du inte försörjer dig på att presentera idéer.
Det här blir lite off topic men what the heck...
privata allmänna vägar i större utsträckning är f...n i mig ingen dålig lösning för det här landets undermåliga sosse-vägnät, men du är väl aldrig ute å sliter gummi å bränner CO2 i infrastrukturen så du kan bilda dig en uppfattning i frågan.
Det är ofta dom som brukar ironisera om privata vägnät på det sätt du gör. Ofta har de inget körkort heller, varken A eller B än mindre C.
Det är ungefär som vägverkets och i och för sig övriga samhällets syn på motorcyklar och i speciellt custommaskiner kontra sportmotorcyklar.
SvaraRaderaDen ena anses bättre än den andra eller mindre farlig. Av vägverket uppfattas båda i grunden som irriterande systemfel.
Aldrig får man ha kul.
Med andra ord ...
SvaraRaderaMed lite tur återkommer svart afghan av samma höga kvalite som fanns förr till sverige inom något år eller så ...
Folk kommer varken att sluta röka knark eller köra motorcykel inom den överskådliga framtiden oavsett vad vägverket och all anti-knark-maffia i sverige tycker.
Lundkvist, jag har en idé. Vi privatiserar vägarna! Så får bilisterna betala för sina vägar och motorcyklisterna för sina. Vägarna inuti staden betalar stadsborna för, och stadsborna får också bestämma vilka fordon som får köra där.
SvaraRaderaÄr inte bomullslobbyn i EU väldigt stark då? Det skulle ju kunna vara en tänkbara förklaring till motståndet mot cannabis/hampa.
SvaraRaderaDet är tur du inte försörjer dig på att presentera idéer.
SvaraRaderaDet här blir lite off topic men what the heck...
privata allmänna vägar i större utsträckning är f...n i mig ingen dålig lösning för det här landets undermåliga sosse-vägnät, men du är väl aldrig ute å sliter gummi å bränner CO2 i infrastrukturen så du kan bilda dig en uppfattning i frågan.
Det är ofta dom som brukar ironisera om privata vägnät på det sätt du gör. Ofta har de inget körkort heller, varken A eller B än mindre C.