2008-10-06

Kom och köp!

Det är bara att konstatera att sommarens närkamp med FRA resulterat i att jag tappat ett par kunder. Inte för att de inte håller med mig. De är bara rädda för att deras verksamhet kan komma att drabbas på ett eller annat sätt. Och det kan man kanske förstå. Detta är priset man får betala för att sticka ut huvudet.

Men skam den som ger sig! Då är det väl bara att skaffa nya kunder. Till exempel vill jag påpeka att det går att köpa annonsplats på denna blogg. Dessutom kan företag, organisationer m.fl. hyra in mig som föredragshållare om t.ex. opinionsbildning på nätet, yttrandefrihetsfrågor och EU.

(För vanliga läsare som vill ge ett bidrag kan det vara en god idé att köpa nästa flygbiljett eller hotellövernattning via annonserna här på bloggen. På så sätt stöder du verksamheten, utan att det kostar dig något extra.)

3 kommentarer:

  1. Stå på dig HAX! Du har gjort en enorm nytta!

    SvaraRadera
  2. Hur man kan anse det kan vara en dålig affär att stötta någon som kritiserar ett hårt kritiserat politiskt beslut förstår jag inte.

    Den dagen jag känner att annonsplats skulle hjälpa min verksamhet ska jag tänka på din blogg :-)

    SvaraRadera
  3. Som samhällsengagerad medborgare tackar jag och många med mig dig och alla andra eldsjälar för ert enastående engagemang.

    Demokratin har inte kommit av sig själv. Tack vare att det var många i generationerna före oss som engagerade sig i demokrati-frågor har vi som lever idag haft ett mer demokratiskt samhälle att växa upp i.

    Vi som har det privilegiet idag att leva i en demokrati skall naturligtvis förvalta det arvet och föra det vidare till kommande generationer.

    SvaraRadera

Håll en hyfsad ton. Kommentarer bör vara intressanta, fyndiga eller på annat sätt tillföra något - för att slippa igenom nålsögat.