2009-04-07

Åter ute i verkligheten

Man avundas henne inte direkt, LO-Wanja...

8 kommentarer:

  1. Nä, vem kan leva på 90000+ i månaden. Inget att avundas, nä.

    Det är ju synd och skam att hon ska behöva hanka sig fram på den svältlönen. Det är så illa att hon har varit tvungen att ta extraknäck på kvällar och helger. Inte bara ett utan tjugofyra stycken. Inte undra på att det kan bli svårt att hinna läsa in sig på alla ärendena i den situationen. Att någon ens kan begära detta är hårresande.

    SvaraRadera
  2. Varför kan du aldrig hålla dig till ämnet Micke?

    SvaraRadera
  3. Vart det jobbigt för dig?

    Fel svar och så?

    Jag skulle ha sagt nåt om att hon tillhör eliten och att Svd tar ställning för proletariatet gentemot häxan och ingenting om sångfacisterna så att ingen behöver bli påmind om att ni fortfarande inte utesluter att använda er av dom för att behålla makten vilket i mina ögon rimligen borde leda till lika många frågetecken som en styrelse som delar ut för mycket pengar?

    Ja vi har väl olika syn på värden antar jag.

    SvaraRadera
  4. Personligen tycker jag LO-Wanja förtjänar att sitta kvar på alla stolar, så in med henne igen hos AMF, likadant med Sahlin, hon ska sitta där hon sitter ... både är ju två ledstjärnor för hur naiva LO-medlemmar och vänstermedlemmar är, ledstjärnor som leder medlemmarna och röstarna utanför propagandans begränsade värld. :p


    //ST

    SvaraRadera
  5. Waxholm, på en byggarbetsplats:
    Facket stämmer upp:
    Wanja go home, Wanja go home.

    Oj jag drömde visst. Ola Rask rules

    SvaraRadera
  6. Tack för insynen i din kaotiska värld Micke.

    SvaraRadera
  7. Nja Sven B eller vem fan du nu är.

    Jag har inte sveriges alla fascister stående i garderoben i den händelse att dom i kraft av sitt antal blir nödvändiga för att jag ska kunna utöva min makt.

    Den röran är er.

    SvaraRadera

Håll en hyfsad ton. Kommentarer bör vara intressanta, fyndiga eller på annat sätt tillföra något - för att slippa igenom nålsögat.