2010-02-16

Imponerande

Microsoft kan också. Kolla in TED-filmen, en bit ner på sidan.

5 kommentarer:

  1. Och, ja... En smula skrämmande ur ett perspektiv, också.

    SvaraRadera
  2. Dock fungerar inte Bing Maps sådär bra idag. Zoomandet är inte alls så där vackert och mjukt. Men de kanske använder en nyare version än den jag får använda.

    SvaraRadera
  3. Jag testade Bing Maps och blev också besviken först, men sen klickade jag på "3D" och fick ladda ner och installera någon mojäng, sen blev det så smooth som på videon. Men jag hittade inte några städer med street-view.

    SvaraRadera
  4. Jo de är duktiga på att köpa andras ideer

    SvaraRadera
  5. Blytungt. Jag gapskrattade för mig själv efter 2/3 av filmen, för det var så bra. Riktigt imponerande.

    /Ingemar

    SvaraRadera

Håll en hyfsad ton. Kommentarer bör vara intressanta, fyndiga eller på annat sätt tillföra något - för att slippa igenom nålsögat.