2012-06-02

The Importance of Unbelief



[Direktlänk]

2 kommentarer:

  1. Tack Hax för att det ser ut som att det är nån mer än jag som kollar Fry.Trodde jag var ensam förutom alla som kollar QI på "BBC Entertainment".

    Läser allt han säger som jag kan komma över o ser allt på Tuben som finns.
    Läser just nu hans kompis bok "God is not good" av Christopher Hitchen som jag upptäckte fanns på svenska på ett förlag. (Fast jag redan läst den på engelska, men det underlättar att läsa den på "mitt" språk.)
    Finns ju även massor av info om o med Richard Dawkin oxå som handlar om samma saker....

    Antar att du har koll på både Hitchen o Dawkin så jag säger inget mer.
    (Dock måste jag nämna att jag ju även läst det mesta även av Dawkin på engelska...o som med Hitchen har jag upptäckt att det även finns en till svenska översatt bok även av han....Båda finns på Fri Tanke Förlag).

    Ha det
    Jan

    SvaraRadera
  2. Tänkvärt...
    Störde mig på hans sneda näsa dock ;)

    /A

    SvaraRadera

Håll en hyfsad ton. Kommentarer bör vara intressanta, fyndiga eller på annat sätt tillföra något - för att slippa igenom nålsögat.