2019-05-24

Mina vallöften i EU-valet


Om jag på något sätt skulle bli invald i Europaparlamentet, då lovar jag att:

  • Motarbeta varje förslag om att utöka EU:s makt - och istället verka för att minska dess överstatlighet, centralstyrning och byråkrati.
  • Kämpa för individens frihet.
  • Kämpa för en fri ekonomi.
  • Ta strid för de medborgerliga fri- & rättigheterna.
  • Kämpa för informationens frihet, yttrandefrihet och ett fritt och öppet internet.
  • Ständigt ifrågasätta maktapparaten, käfta emot och vara besvärlig.
  • Tillämpa fullständig öppenhet och transparens i mitt uppdrag.

Sammantaget vågar jag påstå att det är en profil som du knappast hittar hos någon kandidat i något annat parti.

Rösta på Klassiskt liberala partiet och mig i EU-valet!

Tack på förhand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Håll en hyfsad ton. Kommentarer bör vara intressanta, fyndiga eller på annat sätt tillföra något - för att slippa igenom nålsögat.