2019-05-31

Vi har ett valresultat!


Då är alla valdistrikt i EU-valet färdigräknade.

Klassiskt liberala partiet fick 702 röster - vilket är en ökning med 210 röster sedan förra europavalet. Så det går långsamt åt rätt håll.

Tack alla som röstade för det enda parti som verkligen vill minska EU:s makt och samtidigt öka individens frihet!

Dessutom fick jag 145 personröster, vilket naturligtvis värmer. Man tackar och bockar.

Och tack till Klassiskt liberala partiet som satte upp mig på valsedeln. Tack för ert engagemang. Jag hoppas jag kunde tillföra något genom att kandidera.

Nu är det drygt tre år till riksdagsvalet. Så det finns tid för dig som vill engagera dig i KLP - för att bygga upp en partiorganisation som då kan utmana Maktapparaten på allvar.

Själv skall jag nu återgå till den långsiktiga opinionsbildningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Håll en hyfsad ton. Kommentarer bör vara intressanta, fyndiga eller på annat sätt tillföra något - för att slippa igenom nålsögat.